
Reviews

Tommyblyaa
6 years ago

3.6
Gott

Feliciatrex
6 years ago

3.4
En helt okej öl, inget speciell men absolut god. Höstig i smaken.

Jecaan
6 years ago
3.5

Farbror öl
@ Peters pub6 years ago

2.5
Mörk men både tunn och rätt smaklös.

Gorton
6 years ago
3.3
Helt ok! Bäst av Krönleins Stockholmsöl.

Mr Stream
6 years ago
3.0

Kalle L
@ Kajlins Bodega6 years ago

2.3
Helt okej
Oliwer H
6 years ago
2.5
anderso
6 years ago
3.8

Benjaminsson82@hotmail.com
6 years ago
2.4