
Reviews

Mika
5 years ago
4.0

Igunator
@ EBrowarium-Nettikauppa6 years ago

3.2
Aikamoinen marjakeitto tämä.
Tuoksussa kaikenlaista sekalaista marjaa ja tietty happamuutta. Maussa tuntuu päällimmäisenä mustaherukka, vadelmaa saattaa olla aavistus joukossa mutta mansikkaa en onnistunut löytämään. Hapanta on kaikin puolin. Jälkimaku tarjoaa raikasta kirpeyttä.