
10 ratings
2.6
Myagki Solod / Мягкий Солод
4.2% Pale Lager
Reviews

Yeast yanni
@ A1000 Tähesaju Tallinn15 days ago

1.9
Kellarin aarteista saunaan tämmönen hiukan mauton, vaan kuitenkin aivan nautittava olut.

JulianCaesar
7 months ago

2.9
Durchschnittliches Ostbier🇷🇺🍺
Schmeckt nach Angriffskrieg👎🏻
Прост!
Jambahh
@ Koti1 year ago

1.1
Rempan ohella maistelua. Aika pliisua .

Koivu
@ A1000 Tähesaju Tallinn1 year ago

3.0
Tomi N
1 year ago

3.5
Sir Silver
2 years ago
3.1

Александр
4 years ago

2.0
Кислый лагер.
Не вкусно.

Tommi M
@ Solaris6 years ago

1.5
Perinteistä vaaleaa itälageria. Muistuttaa hieman balkanin ja Turkin rantalagereita mutta kevyempi jos mahdollista. Kevyet Efes fiilikset. Tämä vain on vetisempää, mallas hieman maistuu ja humalointi vähäistä. Saunan päälle ok, vain liian venäläistä suomalaisen makuun. Ei ihme että olutta pidetty juoppojen rapajuomana neuvostomaassa, jos tämä on esimerkki perinteisestä venäläisestä oluesta.