
Reviews
NikoMLT
3 months ago

3.5
Водянистое, горьковатое послевкусие
makesco
@ SuPerAlko Ainaži2 years ago
3.1

Gregory D
2 years ago
4.5
Muy buena, suave agradable al paladar
Loris R
2 years ago
3.6
Loris R
3 years ago
3.9
Beerzaq
3 years ago
2.2
Mikrami
3 years ago
3.3
Perusbisse lähikaupasta. Jano lähti.

Massimo A
3 years ago
2.0

Ricardo M
4 years ago
3.5

Alexey_P
4 years ago

1.0