
Reviews

Juski
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki4 months ago

3.0
Ei tämäkään nyt ihan hellestä mulle edusta. No ehkä tämä nyt on sitten enemmän se "Skånsk lager".
Ei niin puhtaan makuinen. Melko täyteläinen.
Hedelmäinen, sitruksinen, kukkainen, maltainen.
Aika vahvasti sitruksinen (hapan) ja kuiva jälkimaku.
Ihan juotava kalja, mutta ei jää mieleen sen kummemmin.

Boerjes Vodka
7 months ago

2.0
Also typical pale lager
Svempa66
@ Gustafs i gladsax1 year ago

3.5
Johnsson N
1 year ago

2.2
Lite lätt i smaken men en väldigt god lager
Lennerwald A
2 years ago

2.5
Helt okej öl, lite väl ljus och smak lös
Guslet
2 years ago

3.4

Willy
@ K-Citymarket Pirkkala2 years ago

3.2
Maistuva lievän hedelmäinen lager.

WheatLover
@ K-Citymarket Ruoholahti2 years ago

3.3
Hunajainen helles.

Migis
@ Tuju Taproom2 years ago
3.3

Livetefint
2 years ago
3.6