
Reviews

Ville M
6 years ago
4.2
Laurent M
@ La bascule6 years ago

4.1
Mano
6 years ago
2.2

orson
@ Pien Shop & Bar6 years ago

4.3
Tuoksussa sitrusta, karambolaa, mineraalisuutta, makeutta ja ohraa.
Suutuntuma hiilihappoinen, raikas, runsas ja pehmeä, sekä myös kevyt.
Maussa sitrusta, mangoa, ananasta, ananasta, melonia ja karambolaa.
Ou kun on hyvä NE DIPA!
Nam 😋