
Fruktig doft med inslag av nektarin, färska örter, mango och apelsin.
Fruktig smak med inslag av nektarin, färska örter, passionsfrukt och apelsinskal.
IBU:30
Reviews
Thomas N
6 months ago
2.9

STNO
11 months ago
3.5
Samih
1 year ago
4.0
Paljon vaahtoava, hyvin humaloitu, kukkainen, hieman sitruksinen ja kuusenkerkkäinen.
Temppu
2 years ago
2.0
Guntom
2 years ago
4.2
Sebu G
@ Systembolaget Haparanda2 years ago
3.6

Zendiz
2 years ago
3.8

Lillis
2 years ago

2.0
Försöker hitta smak men det är svårt. Kanske är för kall? Ska man micra den då? Orka vänta liksom
Claes L
@ Systembolaget Gullmarsplan2 years ago
4.2
Gott, ofiltrerat. Gillar det

yliarska
@ Systembolaget Haparanda2 years ago

3.6
Maukas, ananaksinen ja trooppista hedelmää, tasapaino hyvä ja hiukka sameutta.