
Reviews

Konkari
12 days ago

3.7

Thunderpedal
3 months ago

2.8
Uusintaan tämä, nyt ilman pohjia.
On vähän funky. Hiivaa ja katajanmarjaa, tautalla raikasta pilsneriä. Tai sitten ei ole täysin kunnossa, no ei voi tietää.
Vesa K
6 months ago
2.9
Sipu
9 months ago
3.4

Äijänsuon oraakkeli
10 months ago

2.8
Mielenkiintoinen. Kääntyi posii . Montaa näitä ei joisi ja sokkotastingissä todennäköisesti naurettaisiin pihalle
MikkoA
11 months ago
2.0

Lexa
11 months ago

4.5
Runsasvaahtoinen, kevyen kiva, maussa tulee raikkaus ja katajanmarja

Tomppa J
@ Ferry Piret11 months ago
2.4
Sahdin värinen, samea, ei vaahtoa. Kotiolutmeininkiä olemuksessakin. Pliisu, vähän vetinen, ei jatkoon.
Sanna P
1 year ago

1.6
Hmmm... Kevyt ja laiha, jotenkin olkimainen... Haju vähän tunkkainen, ja purumainen. Ei jatkoon

HooDee
@ Pihtla õlleköök1 year ago

2.8
Hento katajan tuoksu ja maussakin löytyy katajaa.
Perus lageria parempaa
Saatu broidilta Viron reissun tuliaisena.