
Reviews
Ville H
@ Alko Prisma Kaleva10 months ago
4.1

Tino.O
10 months ago
3.7
Maukas ipa
Ville M
1 year ago

4.4
J3NN1
@ Alko Jumbo1 year ago
4.3

Bezdomnyi
@ Alko Jumbo1 year ago
4.8
Väri samea ananas-appelsiinimehu. Parin sormen vaahto, jää 3-4mm reunus, kiehkurainen täysipinta. Tuoksu mineraalinen, greippinen.
Maussa vahva greippisyys, kova vääntö heti alusta. Sitruunaa, toisaalta kermaista vaahtoisuutta, makeaa papaijaisuutta. Todella kiva, leikittelevä monipuolinen maku.
Tää on tosi hyvä!

Mikko H
1 year ago

4.0
ThomasP
1 year ago
3.9

miguli77
@ Alko Sello1 year ago
3.6

Sharger
@ K-Citymarket Kupittaa Turku1 year ago

4.0
Reilusti vaahtoava,hyvä hieman tummaan kääntyvä väri. On kyllä hyvänmakuinen,mukavasti trooppista hedelmää pienellä kuivakkuudella. Meni kyllä alas todella nopsaan,hyvä erittäin juotava neipa vaikka ipa tölkissä lukee.

Pohjalaane
1 year ago
4.1