
Reviews

palkki5
@ Hophaus Kuopio5 years ago
4.0

Kapteeni Suurleuka
5 years ago
2.8
Melkosen erilainen ja maukas.

Lillis
6 years ago

3.6
Den va lite sur den passar ju bra en dag som denna

Jukka sama
6 years ago
4.0

Linnea
6 years ago
4.2
Bärsmaken tar över lite väl mycket

Kepes
@ Old Coppers6 years ago

4.1
Herkku! Vadelmaa ja vanilijaa, tosi paksua kamaa. Löytyy pieni kirpeys lopusta.
Hyper A
6 years ago
4.9
Rooobin93
6 years ago
4.0

Luddemannen
6 years ago

4.0
Behaglig suröl. Gillar den.

Jonathan G
6 years ago
3.8