
Reviews
Muju
4 months ago
3.4

Rollotus
@ K-Citymarket Pirkkala5 months ago

4.9
Yks parhaista, ellei paras sour đ€€

Marko N
5 months ago
4.0

Jake64
@ Pien Webshop5 months ago

3.7
PJKA 22CHapan hedelmÀinen

Aleksi S
@ Alko K-Citymarket Kupittaa5 months ago
4.3
Onpas komia vÀri.
Lasiin kaatuu hyvin tumma, viininpunainen olut. Keskikarkea vaahto nousee yllÀttÀvÀsti jopa parin sormen korkeuteen ja kestÀÀ pitkÀÀn vetÀytyessÀÀn.
Tuoksu voimakkaan tumman viinimarjainen. TÀllÀ kertaa siis odotettavissa ettÀ olut todellakin maistuu siltÀ mitÀ etiketti tölkin reunassa lupaa. Taustalta esiin pyrkivÀ vanilija tÀydentÀÀ aromipaletista oikein houkuttelevan.
Ensimaistamalta oikein hyvÀ ja tasapainoinen maku. Tumma viinimarja ja vanilija toimivat hienossa tasapainossa oluen sopivan happamassa ympÀristössÀ. JÀlkimaku jatkaa pÀÀmakua tasaisena pitkÀÀn kulauksen jÀlkeen. Olut on notkea, samettinen ja oikein raikas juotava josta ei voi olla pitÀmÀttÀ. Loistavaa.
JJU
@ Bierhaus MĂŒnchen5 months ago
2.6

Harri Lehti
7 months ago
3.6
Vallan mainio. Janoon uppoaa nyt.

Nalle
@ Andrés bodegan7 months ago

4.3
God đ
JĂ€tte mycket smak

Haerjy
@ M/S Viking Cinderella8 months ago
2.9

groovyb
@ Pien Shop & Bar8 months ago
4.8
Aivan jÀrjettömÀn hyvÀ fruited gose, todella hedelmÀinen ja runsas.