
Reviews

orson
@ K-Citymarket Haapaniemi, Kuopio1 day ago

2.8
Ihan jees maku. Mallas kivasti pääosissa. Vetinen ja aika raikas.

Santtu P
6 days ago
2.5

Petri N
@ K-Supermarket Ilmajoki7 days ago

3.0
Parhaita holittomia. Ei mulle muuta
Poika70
@ K-Supermarket Eurajoki8 days ago
3.1
Hyvä alkoholiton olut. Maistui ennen autoreissuun lähtöä

Maik V
@ Chemnitz14 days ago
Summer M
@ Saarbrücken15 days ago

3.5

Schorse_386
@ Takumi17 days ago

3.6
Schmeckt. Eins der besseren überraschenderweise.

SP S
@ K-Citymarket Iso Omena17 days ago
2.0

MaxPower
@ Takumi18 days ago

4.4
Sehr lecker, schmeckt garnicht wie alkoholfrei

SirMarvin
@ Mousonturm23 days ago

3.2