
Reviews

Roywenk
8 days ago
4.0
Tefterik
2 months ago
3.8
Ola Konny
3 months ago
4.5
Mycket god, mörk och jämn med mycket smak utan att överväldiga eller försvinna. Perfekt mörk öl!

pyksy
@ Systembolaget Haparanda3 months ago
2.6

NuttyPeter
3 months ago
3.5

D.A.L.
3 months ago
4.0

Lillis
3 months ago

2.9
Luktar typ kallt vatten smakar inte så mycket faktiskt men en liten eftersmak av rök men ändå känns det fräscht. Dock inte så spännande tyvärr

Farbror öl
@ Odins ölträdgård3 months ago

4.0

Wiberg T
@ Systembolaget Falkenberg11 months ago

3.4

Roywenk
11 months ago
4.0