
Reviews
Bonsku
18 days ago
3.4

Ztal Schwarzes
4 months ago

3.1

Luis LS
9 months ago

4.0
Paul
1 year ago
4.0

Pierre32
@ 7 Eleven Higashishiokōjichō, Kyoto,1 year ago

3.2
🇯🇵 toujours chez Asahi, une variante qui se laisse déguster

Guillermo R
1 year ago
2.4

Kaemlo
1 year ago

2.8
Raikas, helppo, yllättävän vähän maistuu prosentit

Titan Huang
2 years ago
4.7

Le 6bz
2 years ago
3.2
Avec mon frère on a dit en même temps "c'est du bon pipi", du coup j'ai dit chips
On s'entend comme si on était des frères
Jonas
2 years ago

2.9
Normihyvää japanilaista lageria, prosenteiltaan suomalaisittain aika vahvaa.
Pitihän sitä kokeilla, kun kylmiä tölkkejä saa Japanissa vielä joistakin automaateista.