
Reviews

Hänkki
7 days ago
4.0
Hyvää juotavaa sillalla roikkumiseen

Webcrawler
@ Nyköping Brewing1 month ago

3.2
Lite blaskig. Men ok. Skål! 🍻
Markus J
3 months ago
2.2

Skrietlili
4 months ago

4.3
Bra beska, fyllig och god. Fina fruktiga smaker.

Feliciatrex
5 months ago

3.6

Harri N
6 months ago
2.2
Ei tule minusta ipan ystävää. Juo tämän kumminkin.

Makkaraministeri
@ Systembolaget Haparanda6 months ago
3.5
Hedelmäisen miellyttävä.
Think
@ Systembolaget Delfingatan Luleå7 months ago
2.4
Jarkko
7 months ago
3.9
Äsjii
9 months ago
3.4