
Reviews

Willy
@ Alko Verkkokauppa10 months ago

3.2
Siideriksi ihan ok.

Petri V
@ Alko Prisma Järvenpää1 year ago
3.0

Risukka
@ K-Citymarket Kupittaa Turku2 years ago

3.8
🤘 Trivium 🤘
Mielenkiintone paketti kyl, kun ei happoja oo. Omenainen, hennon hiivane ja jopa hunajainen. Ei kovin makea, mut ei kuivakaan.
elwier
3 years ago
3.0

ErZi2cv
@ Panimoravintola Bruuveri3 years ago
3.2

Sir Guru Kabu
@ Gastropub Betony3 years ago
2.9
Kohtuuhyvä omppusiideri.

Anneli P
@ Gastropub Betony3 years ago

4.5
Vain kellari puuttuu.

Nakki
4 years ago
3.2
Mikko T
4 years ago
3.1

South
5 years ago
3.3