
Die ausdrucksstarke rote Farbe unterstreicht seine edle Schönheit, die immer wieder auf die neue Lust macht, diese Spezialität zu genießen. Mit seinem süffigen Eindruck und der angenehmen Bittere, in Kombination mit dem stolzen Alkoholgehalt entfacht es ein überwältigendes Geschmackserlebnis. Unter Einsatz vom verschiedenen Spezialmalzen, erhält das auf dem Biermarkt einmalige Bockbier, seine rötliche Färbung.
IBU:28
Reviews

Tuhtipoika76
@ Alko Pakila45 minutes ago

3.1
Prosentit ei maistu, ihan ok🍻

Sahti
18 hours ago

3.5
aff3
1 day ago
3.0
Bbe 05/26. Makeaa mallasta, aika perus.

Kamuloppu
7 days ago

2.5
Hyvin makean maltainen, jopa imelä olut. Jälkimaussa viinimäistä kirpakkuutta, kuivuutta ja tunkkaisuutta. Runkoa ja vahvuutta löytyy. Ei oikein omaan makuhermoon iske, vaikkei mitenkään huonolaatuinen olekaan.
Rkka
7 days ago
3.3

Heidaam
@ Alko Keskusta Vaasa7 days ago
3.5
MakeJ
@ Alko Vuosaari12 days ago

3.4
Vastaöljytyn tiikkiviilun värinen ja muhkea kermanvärinen paksu vaahto. Tuoksu on melko olematon mutta maku on vahvahko, oluisen karvaskin, katkera, jopa pisteliäs, mutta vaahdon kanssa pehmyt pumpulinen. Jälkimakuun ilmenee lisäksi vähän kitkeryyttä. Mainio olut.

Jarno K
@ Alko Puuvilla14 days ago

3.5
Toinen kisapäivä 🇨🇦 ⚽️ 🇧🇦, maisteluun olut Saksanmaalta.
Väriltään tämä olut on upean pähkinänruskea ja kirkas. Vaahtokukka pysyy hyvin hallinnassa.
Tuoksultaan olut on hedelmäisen makea ja täyteläinen. Suutuntuma on kivan poreileva.
Maultaan olut on tasapainoisen maltainen, hedelmäinen, konjakkisen makea. Jälkimaun katkero hyytyy hätäisesti. Prossat eivät maistu häiritsevästi. Kiva olut 👍🏻

Forest
16 days ago
4.0
Sehr lecker, guter Griff.

SirMarvin
1 month ago
4.0