
Reviews

Marko K
@ Rioni Kasarmikatu3 months ago
3.6
Miellyttävän makuinen ja hivenen makea lager olut

vautere
@ Tamada5 months ago

3.1
Raikas Georgialainen pilsneri. Sopii hyvin tuhdin ruuan kanssa.

Jouni S
@ Ravintola Kutaisi6 months ago
3.3

Molliturpa
@ PUB 447 months ago
2.1

Ari N
8 months ago
2.5

Norbier
8 months ago

3.0

Söör
@ Georgian bistro11 months ago

2.7
Tavanomainen lager, ei herätä isompaa innostusta. Kuiva, lyhyt maku. Lajissaan tyypillinen.

Willy
@ Rioni Kasarmikatu11 months ago

3.1
Perus ok maustuvampi lager.

Laagerinlehti
@ Adžika Georgian Street Kitchen11 months ago

3.3
Aika Basic lager. Avatessa tuoksuu ihan hyvältä dänkiltä. 3,3/5
Tuomas
@ Rioni Kasarmikatu1 year ago
2.3