
Reviews

Andy
@ Systembolaget Oskarshamn5 years ago

3.0
Mycket kaffe men tunn kropp.

Clarkson
@ Systembolaget Lindhagensgatan6 years ago
3.7
Jos kahvi ja olut on sinun lempi juomia, niin tässä sinulle ne molemmat samassa pullossa.
Dottore Stranoamore
6 years ago
1.5
Ganska tunn och besk jämfört med andra kaffestouts jag druckit.
Oskar W
9 years ago
4.0

D.A.L.
9 years ago
3.0
Андеш С
10 years ago
2.5
Stark kaffesmak.