
Reviews
Timo
4 months ago
4.5

miskae
5 months ago

3.3
lon.etie
7 months ago
3.0

Koivu
@ A1000 Tähesaju Tallinn7 months ago

3.6
Priit A
7 months ago
3.5

Poukonen
7 months ago

3.1

Lennu 82
@ SuPerAlko Lootsi 10, Tallinna8 months ago

3.0
Saunajuomaksi aivan kelvollinen. Aika neutraalin makuinen.

FrankBaboon
@ Sadama Turg1 year ago
2.8
Ihan hyvä lager, mutta joku tässä vähän silti tökkii

Simohovari
1 year ago

3.5
Hyvän makuista bisseä! Perus lageri mutta vähän hienostuneempi maku. Ei kolise hattuun.
Raul R
1 year ago
4.0