
Reviews
Guitarfreak
8 years ago
4.0
Patavaltti
8 years ago
3.0

Zulukafferi
@ Little Pub8 years ago
3.0
Hyvää

Simpuli
@ Maltainen Metso9 years ago
3.5
sirberic
10 years ago
5.0

Jeppe
@ Maltainen Metso10 years ago
Jt
10 years ago
3.0

Jari K
10 years ago
3.0
Maitokauppaoluseksi maistuva ja täyteläinen.

Roope H
10 years ago
3.5

Panu T
10 years ago
4.0
Maukas. Makeahko ja ehkä vähän suolainenkin. Frezza mocca tulee mieleen. Hyvvee!