
Reviews

Petri H
@ Pub Rooster Oulu3 years ago
4.3

Jussi P
@ Pub Rooster Oulu3 years ago
3.8

Pasi Salosta
3 years ago

1.0
Todella mustaa tavaraa, itse makuun en pääse kiinni mitä on.

Nikke
@ Pien Shop & Bar3 years ago

3.7
Lasiin kaatuu täysin mustaa olutta niukalla vaalean ruskealla vaahdolla.
Tuoksusta suklaata,kevyttä kahvia ja kevyttä pähkinäisyyttä.
Mausta suklaata,pähkinää. Mallasta ja kahvia. Lopussa hieman paahdetta. Ei kauhean makea eikä paksu pastry stoutiksi.

pyksy
@ Pub Rooster Oulu3 years ago
4.3
Simon P
@ The Drink Valley Brewpub - Swindon3 years ago

4.2

Walrus76
@ Beer Republic | Bangkok4 years ago

3.7

Lasis
@ Kihøskh5 years ago

4.0
Mustaa. Beige vaahto. Tuoksu vaniljasuklaajäätelöä. Maku pehmeä, sopivan makea jäätelöinen, kirsikkaa, suklaata, vaniljaa ja laktoosia(BB19/2/21)
Miellyttävä olut.
Teme
5 years ago
4.4

Porterhouse
@ Kihøskh5 years ago
4.5