
Reviews

Thibault S
6 years ago
2.7
Toni S
@ Systembolaget Haparanda7 years ago
2.4
Ei kyllä ollu kummoista. En oikein löytänyt mitään makuja. Ei ollut edes kovinkaan raikas

MAJO1501
9 years ago
2.5

Maya
10 years ago
2.0
No aika kirpsakka ja hapokas. Saisonina pettymys vaikka hedelmäinen onkin.

Fahlsten
10 years ago
3.0

Jonas L
10 years ago

3.0