
Whirl Domination is the first IPA to be brewed in our shiny new brewhouse in Svinninge, so naturally, we were curious as to what our new baby could do!
We pushed the hops to the limit, packing in as much aroma as possible to this fresh AF beauty. Thus begins a new era of our hoppy world domination - drink it, and embrace the future…
IBU:69
Reviews
Mika
4 days ago
3.4

Douxx
10 days ago
4.0

Gaelager7
@ La Cave Peseux21 days ago

4.0
Très bonne ipa mais plus un style Hazy
Avec un bonne accord de malt
Conoseur
26 days ago

3.5
Pihkaa, gteippiä ha appelsiina, mittasihteey hiukan toisin päin kuin normisti
Joona M
@ Alko Prisma Kerava2 months ago

3.5
Väriltään aurinkoisen oranssinkeltainen.
Voimakkaasti vaahtosi suurimmaksi osaksi tiivistä vaahtoa mutta seassa myös isokuplaista vaahtoa.
Tuoksultaan hunajainen ja muistuttaa lapin hunajoiden horsmaa tai kanervaa mitä markkinoilta löytää.
Maultaan samaa teemaa kuin tuoksussakin ja pieni makeus tulee suuhun.
Ei älyttömän makeaa kuitenkaan ole.
Melko helposti juotavaa.
Häivähdyksen itellä potkii tämä hunajaisuuden ja pienen makeuden yhdistelmä.
Ei ikäviä sivumakuja ja on sopivan vahvusta.
Tämä voisi sopia varovaisille ipoilijoille jokka ei ole viellä valmiita vahvoihin humalointiin.
Oikein kiva ja hyvä kesä ipa.
Jatkoon.

THauturi
@ Alko K-Citymarket Tiiriö2 months ago

3.6
Tyylikkään punaiseen alaosaan pukeutunut tölkki kätki sisälleen todella sumean,rusehtavan keltaisen oluen reilun sentin hatulla.Sitrusta ja tropiikkia avautuu tuoksuun,hieman jopa alkon höyryjä.Pirskahtelevaa hapokkuutta,makeita hedelmiä kuivasti,hieman sitrusta,maltaisuutta vehnäisellä makeudella.Melko mieto mutta ihan hyvä makumaailma,hieman olisi saanut olla särmää enemmän,johtuiko sitten tuosta punaisesta alaosasta?

Mizouhhh
2 months ago
3.0

Kari I
2 months ago
3.4
Jesse S
3 months ago
3.9

Håkan N
3 months ago
3.7