
Reviews
Mejole
1 month ago
2.9
Purjo
@ EVA Air flight 8721 month ago
2.8
Lentoemäntä sanoi tykkäävänsä tästä. En ole täysin samaa mieltä. Meni kuitenki alas iha ok.

Akibaki
@ Din Tai Fung 鼎泰豐2 months ago

4.5

IlPrimoFalco
@ Taipei3 months ago

2.5

Boggo
3 months ago
4.5

Clément H
@ The park J /西門町酒吧/Shisha6 months ago
4.0

Clément H
@ 7-Eleven6 months ago
4.4

Yochikawa
6 months ago

3.3

Nathan H
6 months ago
1.7
Blackstarastronaut
@ The park J /西門町酒吧/Shisha7 months ago

2.5
Aivan menettelevä juoma. Drinkkini on parempi, mutta kyytipojaksi oli kiva saada tälläne kevyempi kalja.