
Reviews

Kapteeni Suurleuka
5 years ago
4.3

Elma S
@ City Hospoda5 years ago

2.3
Mieto ja mitäänsanomaton

Robin H
@ K-Citymarket Ruoholahti6 years ago

4.1

Zwunda
@ K-Citymarket Mikkola Pori6 years ago
3.0
Hyvä....hmmmm...juu. Jatkoon.
aluhao
@ Alko Kauppakeskus Kaari6 years ago

2.2
Voimakas johonkin sitruksen ja ananaksen välimaastoon istuva tuoksu, jollainlailla jopa pistävä tuoksu. Samea, vaahtoa ei juuri muodostu. Reippaasti katkeroa joka jollaintapaa ajaa yli aromihumalan kärjestä. Ohuehko rakenne.

ESE1969
@ K-Citymarket Ruoholahti6 years ago
2.5
Teemu V
@ Anniskeluliike Portti6 years ago

3.3
AngryViking17
@ K-Citymarket Ruoholahti6 years ago

3.4
Henri P
6 years ago
3.0

Veikko K
@ K-Citymarket Ruoholahti6 years ago
3.5
Greippinen raikas, vähän kuin sessari