
Reviews
MisterKanister77
7 months ago
3.6

NWN
@ Bayreuth1 year ago

4.8
Zwischenstopp bei Wagner

Wedding
@ Bayreuth1 year ago

4.0

oipaT
@ Bierothek1 year ago

3.5
Patenttikorkki. Sinivalkoisessa etiketissä linna ja allekirjoitus vakuuttaa perinteiden mukaisesta toiminnasta. Vitivalkea tiheä ja pysyvä vaahto, juoma on kirkas oljenkeltainen.
Mieto, kevyen yrittinen ja ripaus makeutta lopussa.

V1lle
@ Bierothek1 year ago

3.5
Lasiin laskeutuu kullankeltainen olut kauniilla vaahdolla
Hyvinkin perus lager makumaailma, riittävän maukas
Tykkään,🍕 kyytipoikana

Der_Paul
1 year ago
3.0

Mister Stout !
1 year ago

3.0
Une lager bavaroise " classique " qui fait le job sous la grosse çaña .

Tom
1 year ago
3.3

ToTo
1 year ago
3.1

keijoking
@ Bierothek.de Bamberg1 year ago

3.0
Kuohkea 3 sormen paksuinen vaahto kullan värisessä läpikuultavassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa.
Pieni ruohoinen aromi, mutta muutoin köyhä maku maailma.
Hedelmäinen.