
Reviews

Harala
@ Sip Veini- ja Õllepood11 days ago

3.8
Aiemmin oli tullut arvosteltua BA versio tähän, joten nyt oikea juoma.
Tuoksu on perinteinen, paahteinen Barley Wine. Mausta löytyy myös perinteistä tumma hedelmäisyyttä ja makeutta, mutta paahteisuus ja humalointi hieman "normaalia" tukevampaa. Jälkimausta löytää tummasuklaisuutta.
Ossi
@ Öllepood Nr 2 Gambrinus8 months ago
4.1
Tuoksu tynnyriin itse yhdistän vaikka ei ole kypsytelty siellä tätä versiosta, tummaa suklaata ja paahdettua mallasta, pieni punaviini.
Alkuun edelleen tynnyriä vahvasti, salmiakkia, tummaa mallas makeutta. Runko paksuhko. Loppuun kaakaota, tummaa mallas makeutta, ja pitkä tumma suklaa lopetus
Aika kevyt kylmänä kannattaa antaa lämmetä

Hepelicious
@ Humalakoda1 year ago
3.8

Äijänsuon oraakkeli
5 years ago
4.0
Miltei vaahdoton, colamainen väri, tuoksu mieto, erittäin tuhti, liköörimäinen, keskivertoa parempi BW 4+6+5+8+17

Mightykoala
6 years ago

3.7
Tummanruskea, lähes vaahdoton olut.
Tuoksussa on makeutta ja kuivaa hedelmää.
Olut on täyteläinen, vähähiilihappoinen, makea ja pehmeä.
Mausta löytyy kuivaa hedelmää, karamellia, maustetta ja alkoholia.
Hyvin valmistettu barley wine minulle uudelta panimolta.
(2+8+4+7+16=37) 3,7

Mika69
6 years ago
3.7

Tanel K
@ Gambrinus Õllepood Nr. 1, Tartu6 years ago
3.4