
Reviews

Dricki
@ Opera hotell1 month ago

4.2

Oscar Knutta
5 years ago

3.4
Den var god och helt lagom mörk ❤️ kalas 👌
Mikael M
5 years ago
4.2

Roywenk
5 years ago
4.5

Hasse67
@ Hasses Ölkällare6 years ago

3.5

Roywenk
7 years ago
4.5
Mycket bra, har inte smakat något dåligt från detta bryggeri!