
Reviews

Laars
@ Rimi, Tasku Keskus, Tartu2 months ago
2.9
Parempaa kuin moni sima, mutta ei silti mikään kummonen makuelämys. Välikaljana menee.

Niki
@ Kreutzwaldi Selver ABC3 months ago

1.9
Koko trio maustettu ja aika samalla kannalla meni koko satsi. Hieman keinotekoiset maut ja raikkaudet puuttuivat. Lime tässä maistui, mutta olisi saanut olla enemmän esillä. Hyvä maltaan jälkimaku...kylmänä kyllä kaikki maistui 😁

Ralf Erixxon
3 months ago

1.8
Vappusimaa..

Tino
4 months ago
1.3

KeittiöTissuttelija69
4 months ago

2.1

mallastulkku
7 months ago
3.0
Limemäinen, makeahko, kevyt, raikas, maltainen jälkimaku
Miikoust
8 months ago
2.8
Turhan makea mutta helposti juotava

Venomi
10 months ago
4.0
Hyvä olut.

Stouni
10 months ago
2.5

Koivu
@ A1000 Tähesaju Tallinn11 months ago

3.4