
Reviews
Joona M
@ SuPerAlko Lootsi 10, Tallinna29 days ago

3.0
Väri ei ainakaan tässä tölkissä viittaa amberiin sillä väri on kirkkaan vaalea ja vetisä.
Vaahtosi aika perus lagermaisesti pienikuplaista vaahtoa.
Tuoksultaan perus vahva bulkki lagerin tuoksu.
Tuoksuu selkeä mallas sekä lager humalointi.
Suutuntuma on kirkas ja aelkeästi tuo maut mutta koostumus vetinen.
Ehkä vähän perus panimosiirappinen.
Ei ole makea eikä alkoholi tunnu.
Maultaan ihan hyvää bulkki lageria mutta huomaa maussa että on halpaa.
Maku nyt on hyvin sellainen yleinen laivakalja mitä lautalla virosta haalitaan.
Hinnalla tätä ei ole pilattu ja menee loistavasti vaikka näin saunassa tai vaikka makkaran kaveriksi.
Tässä lähes täydellinen olut bulkki oluen juojalle ja täydellisellä hintalaatusuhteella.
Jatkoon!
Esa P
1 month ago
3.9
Raikas amber lager, mieto humala

Taix5000
1 month ago
2.8
jiikoo83
2 months ago
4.0
Hyvä pehmeän makuinen perusolut.
Mirva K
2 months ago
3.0
Hyvä perus olut. Tallinnan tuliaisia.
Sir Silver
2 months ago
3.3
Kepa
3 months ago
2.7
Henrikähk
@ Scandic Rosendahl7 months ago
3.4

Hukkis
8 months ago
2.4

Dona
@ SuPerAlko Uus-Sadama8 months ago
3.1
Ihan makoisa lager. Vähän parempaa kuin perus bulkki lager.