
Reviews

spiritworld
1 year ago
3.5

Vamonos Pest
1 year ago

3.7

Ulrizza
1 year ago

4.0
Très bonne mais pas si sour que ça.

Vindos
@ Kuluma Pub1 year ago
3.3

Eskimo
@ K-Supermarket Ratina5 years ago

3.0
Maukas, helppo. Liian helppo. Väljää, aamun krapulaan viilennettyä punaviinimarjamehua? Oomph puuttuu. Muuten ei sinällään mitään vikaa.

Leif C
5 years ago
2.5
Otetaas toisellekin jalalle...silleen kaks ja puol. PE: 04.11.21.

Leif C
@ K-Market Verkahovi5 years ago
2.5
Näftinsormenleveydenverran nopeastilaskevaa punertavaa vaahtoa marjapuuronvärisen samean oluen yllä joka tuoksuu makean mangoisen happaman vadelmaisen lepposalta ja maistuu kuivan vetisen vadelmaisen mangoisen mehukkaalta, silleen kaks ja puol, PE: 04.11.21.

Kisuarttu
@ K-Citymarket Pirkkala5 years ago
3.8
Epeli
@ K-Citymarket Pirkkala5 years ago

4.0
Kuiva, raikas...Mango ja erityisesti vadelma maistuu kivasti...

veltto62
5 years ago
1.9
😬☹😳🍺