
Bourbon barrel aged version of Midnight Macchiato. Brewed with Colombian La Claudia coffee and condensed milk. Collaboration with Kokomo roasters.
Barrel aged
Reviews

Ilkka P
3 months ago

4.5
Tynnyriä. Kahvia. Maukas.

Tomi V
4 months ago

3.6
Makoisaa mökäöljyä.
meresse n
4 months ago

4.5

Lauri
@ Alko Verkkokauppa5 months ago

4.7
Batch 458, BB 04/2027:
Ohuen oranssisen läpikuultavan sysimustaa ja sameahkoa. Vähäinen, paahteisen rusehtava ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, maukkaan, makean ja kevyen paahteisen tumman maltainen, vihreän lehtinen ja kahvipapuinen, suklainen ja vaniljainen, makean tumman siirappinen ja kuivatun hedelmäinen (luumua, taatelia, rusinaa), runsahkon ja miellyttävän viskinen ja tynnyrinen sekä ruisleipäisen mausteinen.
Maku runsaan, maukkaan, makean ja paahteisen tumman maltainen, ruisleipäisen mausteinen, runsaan ja miellyttävän vihreän kahvipapuinen, kepeän suklainen, pehmeän ja makeahkon vaniljainen ja laktoosinen, makeahkon tumman siirappinen ja kuivatun hedelmäinen (luumua, rusinaa, taatelia), melko raa'an viskinen ja tynnyrinen sekä selkeähkön katkera. Alkoholi lämmittelee mukavasti taustalla.
Hyvät, runsaat ja ihan tasapainoiset maut. Suutuntuma on täyteläinen, pehmeähkö, loppua kohden melko kuivakka ja vähähiilihappoinen.
Maukas, runsas, monivivahteinen ja mukavasti nautiskeltava, vaikkakin hieman tasapainoton ja jyrkän oloinen imppistout. Voiko vaatia vieläkin pidemmän kypsyttelyn...?
Parani ja etenkin pehmeni lasissa vielä huomattavasti minkä seurauksena joutui arvosanaa nostamaan.
Leostic J
8 months ago
4.6

Gilles M
1 year ago

4.0

Sir Guru Kabu
@ Rebel Beer Cans1 year ago

4.6
Tuoksussa ja maussa reippaasti kahvia. Laktoosinen makeus tuo tähän nimen mukaista macchiaton makua. Bourbon-tynnyröintikin maistuu hienosti.
Vaikka prosentteja on paljon, niin maku on tynnyröinnin jäljiltä erittäin pehmeä.

Anneli P
@ Rebel Beer Cans1 year ago

4.6
Toinen jälkkäri, koska alkupalojakin oli kaksi😁
Tämä on kahvinen, makeus maistuu kondensoidulta maidolta, jotain marjaisuuttakin löydän. Bourbon-tynnyröinti ei maistu niin vahvasti kuin edellisessä. Mutta on kyllä ihana🫠
Batch 737

SergeantV
1 year ago

5.0
Ei mitään muistikuvia, mutta ilmeisesti oli ihan OK.

Vamonos Pest
1 year ago
4.1