
Reviews
Andre T
7 months ago

3.0
Raul R
8 months ago
2.0

Vhasu
10 months ago
2.8
Ihan kiva helposti juotava, muttei myöskään elämyksiä tarjoava dark lager.
Temppu
10 months ago
1.5

Äijänsuon oraakkeli
11 months ago
3.0
Seitinohut paahteisuus. Plussaa siitä, että ei ollut makeaa. Ihan ok

KirsKai
1 year ago
3.0
Kaunis väri ja suunmakuinen.

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo1 year ago

2.0
Ei mikään kovin ihmeellinen olut. Hieman paahteisuutta, mutta makua saisi olla rutkasti enemmän.
Leija__
1 year ago
3.5
Rain K
1 year ago
3.5
Sir Silver
1 year ago
3.0