
Reviews

Timo K
@ Productos de la Sierra7 years ago

3.6
Punaruskea kirkas olut, valkoisen muhkealla vaahdolla. Tuhti toffee ja maltaisuus tuoksussa. Suutuntuma yllättävän ohut, hapot eivät myöskään vaivaa. Maku ehtaa makeaa maltaisuutta, kera yrttisen klangin. Maistuva tuplapukki voitonjuhliin.