
Bruin, lichtzoet winterbier aangenaam bitter
Reviews
Lymmmm
3 months ago
4.0

Thomas mar
@ La catheline5 months ago

3.0
Une bonne 50 pour se désaltérer sur les pistes

Greg Y @skollsbeer
@ Brasserie Belleville6 months ago

3.6
🇧🇪 Très bonne pour ce déplacement pro !
Oliveira C
6 months ago
4.0

Jim Q
@ La potence11 months ago

4.1
Strong, heavy taste but very drinkable. Very nice.
Vincent B
11 months ago
3.0
Zaphood
2 years ago
3.5
Kaunis punaruskea olut. Vaahto on kiinteä, kaunis ja kestävä. Tuoksu on pehmeän maltainen.
Maku on runsas, maittava, maltainen moniulotteinen.
Loppumaku on lyhyt ja kevyt.

Anthony S
@ La timbale2 years ago

Trop bonne

Vitorin
2 years ago

3.1
Herault A
2 years ago
3.9