
Reviews

Strakira
21 days ago

2.0

Fynn Bierdurst
@ Edeka Fiedler22 days ago

4.0
Gutes Bier

Müllex85
4 months ago
2.7

simon
5 months ago

2.1
Nicht mein Geschmack.👍

Hendrikmats
@ Uetersen7 months ago

3.5
Sehr leckeres Bier

Svenner
9 months ago
2.9

Moesibus
9 months ago
3.4
f.torres
11 months ago
3.3

Rafael
@ La Mundial1 year ago

3.9
Espuma blanca pálida consistente. Color amarillo envejecido , muy poco turbia . Sabor incluye notas de galleta, caramelo tiene un cuerpo sutilmente equilibrado con toques de malta y lúpulo fresco, así como un final seco y terroso. amargor medio bajo.

Heather
1 year ago

3.5
Well, it's late evening and I'm drinking it again. Actually, my husband is and I have a glass of Müller Thurgau. Still dark. Not particularly tasteful though. Not quite as good as before.