
IBU:26.7
Reviews

Raha
@ Alko Orivesi15 days ago

4.3
Vähä vaihtoinen kauniin tumma olut. Maku pahdettu mallas ei paljon vivahteita, mutta kun olut ilmastoitu saunomisen ohessa maku pehmeni ja löytyi hieman savusuutta ja kahvin , suklaan vivahteita.

MMM
1 year ago
3.3

Furi
9 years ago
3.5

Juovo
9 years ago
3.0

veltto62
10 years ago
4.0

orson
10 years ago
3.5

Tompelo
11 years ago
3.5
AnselmiK
12 years ago
2.0

Jussi E
12 years ago
3.0
M L
12 years ago
2.0