
Reviews
Per-Olof B
@ Systembolaget Höör3 months ago
3.8
Joel Olovsson
4 months ago
3.0
Viki
6 years ago

3.5

Feliciatrex
6 years ago

2.5
Lagom beska, svag smak av citrus.

Kroghall
6 years ago
3.5

En kullas ölresa
6 years ago
3.5

Dricki
@ Holms hus.6 years ago

4.1

Hebbemetal
6 years ago

2.7

T. Holm
@ Holms hus.7 years ago
3.5
Fin färg. Bra beska. Doftar nästan inget.