
Reviews

jupiteri
9 years ago
4.0
Väriltään samea, osittain hiutaleinen koostumus. Sievä vaahto. Maultaan raikas, jopa greippinen. Vahvuudestaan huolimatta mieto jälkimaku.

Smashquatch
@ Crafters9 years ago
4.0
Juuso L
9 years ago
4.0

Samme
@ Enjoy Bar9 years ago

4.5
Härlig len smak & väldigt uppfriskande, den är väldigt söt och den honungslikande sötman stannar kvar länge i munnen. Stort tummen upp!

EJVIND E.
10 years ago

3.5
Tässä erikoinen imperial ipa joka on maustettu mansikkaproteiinijauheella. Juomassa on kyllä ipan tuttua puraisua mutta tuo proteiiniijauhe luo erikoisen pehmeyden mukaan.

Petrus M
@ Ølhus København10 years ago
4.0

Ville T
10 years ago
4.5
Ei wiiitttu. Nam

heikkill
10 years ago
4.0
Jännä keltainen liemi jossa sitrusta ja mangoa.

Pentti N
@ City Hospoda10 years ago
3.5

Maya
@ Ølhus Stockholm10 years ago
3.0
Makea, pehmeä ja varsin täyteläinen. Mut ei silti supersäväyttävää laatua. Lisäks humalointi ihan nollassa.