
Reviews

Willy
@ K-Citymarket Kankaanpää2 months ago

3.7
Kerrassaan loistava, melko katkera perus ipa.

Sami S
@ Kaķis Maisā3 months ago
2.8
Toinen oikealta.
Tää on varmaan vastine jollekkin suomalaiselle kuusenkärkkäkötöstykselle. Vähän metsäinen, mutta siihen jää.

Kalmar
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku3 months ago

3.1
Turhan hapan omaan makuun ja lievästi vetinen. Ei suoraan ipa taivaasta, mutta ei tämä juomatta jää👍🍺

Pasi
@ Alko K-Citymarket Laune3 months ago

3.2
Hyvä perus ipa. Oikein kiva tuote.

Rufuel
@ K-Citymarket Järvenpää3 months ago

3.4
Hyvältähän tämä maistuu. Aika perushyvä ipa.
Julazz
3 months ago
3.5
Aivan hyvä.

Ville K
@ K-Citymarket Mäntsälä3 months ago

3.5

Jampe
4 months ago
3.2

Mikä ettei!
@ K-Citymarket Kankaanpää4 months ago
2.8

Svimbanen
@ Alko K-Citymarket Laune6 months ago

3.2