
Reviews
Andre T
5 years ago

3.8

Peetu
6 years ago
3.8

Gaz
6 years ago
4.0
Janne S
6 years ago
3.0

Tanel K
@ Gambrinus Õllepood Nr. 1, Tartu7 years ago
3.6

Martin L
@ Tanker7 years ago
4.3
Kristo L
@ Tanker7 years ago
4.3

pepsii
@ Uba & Humal7 years ago

3.7
Vähän likaisen keltainen, samea DDH Kveik IPA. Ihan nopea vaahto käväisi.
Tuoksu makean ylikypsän hedelmäinen, hiivainen.
Suutuntuma keskitäyteläinen, öljyinen, semihapokas.
Maku jokseenkin katkera, IBU 85.
Hedelmäisyyttä enemmän tuoksussa kuin maussa. Maku ruohoinen, yrttinen, appelsiininkuorinen, greippinen. Kveik maistuu.
Jälkimaku kuiva, yrttiöljyinen.
Aika perus DDH IPA, sopivan katkera.
Marko
7 years ago
3.6

Jiimies
@ Sip7 years ago

3.8
IBU 85
Hieman ruskeaan taittava, samea keltainen.
Hedelmäinen tuoksu.
Pehmeä kärki on paksu sekä hivenen hapokas, rungossa hedelmää rauhallisesti annosteltuna, mutta suutuntuma on edelleen paksu. Hieman hiivaisuutta jälkimaussa.