
Reviews

Thunderpedal
@ EBrowarium-Nettikauppa6 years ago

3.9
Päiväykseen 4 kk. Reilummin humaloitu barley wine, oikein hyvä sellainen. Imelä ja kuivahedelmäinen, eli juuri sitä mitä odottikin. Jälkimaussa katkero pääsee enemmän valloilleen. Suutuntuma yllättävän paksu ja pehmeä.
Ei tarjoa kummempia yllätyksiä, mutta hoitaa tehtävänsä hyvin.

Igunator
@ EBrowarium-Nettikauppa7 years ago

3.7