
Reviews

Joker
@ Eric the red5 years ago

4.6
Я хорошо.
Кисло, не очень насыщенно, хорошо для кислого пива.
Kjell B
@ The Horse & Hound6 years ago

4.5
Svingod! Men inte sur som man kunde tro..

Juho L
@ Systembolaget Örkelljunga7 years ago

3.8
Tämä on kyllä hyvää. Tuoksu ja maku todella herkullista mutta ohut koostumus ja pieni alkon maku heikentää muuten niin mainiota olutta. Ilman noita miinuksia olisi heilahtanut yli neljä tähteä.