
Reviews

OhraVesku
2 months ago
3.5
Suht reipas vaahto, kevyen sitruksinen ja aika miedot katkerot, maut aika mietoja, mutta raikas ja reipas juotava, hyvä sauna-olut 👍.

Akizuibba
@ Nisha Craft Beer Bar2 months ago

3.6
Pyysin kevyen oluen tähän väliin ja sellaisen sainkin. Maukas olut mutta ei mitään maata mullistavaa

yliarska
@ Nisha Craft Beer Bar2 months ago

3.3
Kevyt, hentoinen ja mukava APA, mieto jälkimaku.
Peter S
3 months ago
2.5
Teemu V
3 months ago
3.3
Jussi J
@ K-Supermarket Lehmus4 months ago

4.5
Aika perus APA:a. Hyvin toimi pizzan kyytipoikana.
Makez79
@ K-Citymarket Ideapark Lempäälä4 months ago
3.5

Kaimaani
@ Bierhaus Köln5 months ago

3.5

PailaMarina
@ Finkenkrug6 months ago

4.0

Toni M?
6 months ago
3.2