
Reviews

Jocceri
@ Tokmanni Varisto8 days ago

3.1
Mallasta ja makeutta liikaa omaan suuhun.
Pitää toinen tölkki siemailla ruoan kanssa niin peittyy makeus 👍

Stefmeister83
@ Lidl Itäharju1 month ago

1.6

JuNik
@ Tokmanni Jyväskylä, Seppälänkangas2 months ago
2.1
Makeahko mutta samalla aika mauton. Mutta tokmannihinta kun on 0,69€ tölkiltä, niin kyllä tätä mieluummin kuin vissyä juo. Aina tästä sen verran oluen elementtejä, joskin etäisiä, löytyy.
Paade69
2 months ago
2.5
Nuuttipiippo
5 months ago
1.4
Vetinen keinotekoinen mallas uutteen maku
Hoorutka
@ Tokmanni Lahti Laune5 months ago

1.0
Maistuu enemmän makealle vierteelle kuin oluelle, ei tarvitse ostaa toista. Radlerina voisi mennä paremmin alas.

oz
6 months ago
1.1

•●Knoxar●•
@ Tokmanni Klaukkala6 months ago

1.2
On hyviä alkoholittomia oluita mutta tämä sitä ei ole!

rostetti
@ Tokmanni Jukola7 months ago
1.3
Aika makeaa. Menetteli saunajuomana, mutta ei ehkä toiste tarvi
JKL
10 months ago

2.0
Maku vahvan maltainen, mutta makeus ajaa kaiken yli.