
Reviews
PhilipSundelin
8 months ago
2.5

Rabelo
@ Nuuskakairan tukku9 months ago
1.8
Tässä jopa hieman makua. Ääh

Inferno
10 months ago

2.6
Perjantai ja arska 🌞 paistaa! Tuopissa kummipojan 🫶 tuomaa lageria. Ihan perus, yks tuopillinen kyllä riittää tätä maku nautintoa. Levylautasella 🎶🎵🎶olevaa 🇸🇪 svengi jengiä nauttii kyllä mielellään useamman kerran 💪🤘👌!!
Jooseppi
1 year ago
2.0
Alas meni ja oli sitä mitä odotti.

J.Olin
1 year ago
2.5
God 3,5a men inget speciellt smakar ”vanlig lager” men god bruks öl

Jezm0
1 year ago
2.5

Urja
@ Urja's Man Cave1 year ago

2.2
Liigan runkosarjan päätöskierros.
Aloitetaan kaverin tuliaisella.
Reilu sormikukka.
Kevyen maltainen ja hieman niittyinen tuoksu.
Pientä mallasta ja hapokkuutta. Raikas ja kevyt. Hieman vetinen.
Janojuomaksi ihan fine.

RoySilver
1 year ago
3.3

Loponen A
2 years ago
0.4
Tosi paska

Roue E
2 years ago

0.9
Helvetin paskaa