
Reviews
Claes L
6 months ago
3.5
Lite tunn kanske men gott
Äsjii
6 months ago
3.4
HazzeW
6 months ago
3.5

pyksy
@ Systembolaget Haparanda6 months ago
2.6

Herttua T
@ Systembolaget Haparanda6 months ago

3.9

Håkan N
6 months ago
4.3
Jiii
6 months ago

3.3
attepatte
6 months ago
3.8

Jyrkiboy
@ Systembolaget Haparanda6 months ago
3.8
Enemmän tuli mieleen red ale, hyvä sellainen. Sopii hyvin jouluaterialle
John B
6 months ago
3.4
Fortfarande fin beska och välbalanserad