
Reviews

Eero T
28 days ago
4.0

Gert
1 month ago
2.9
Sehr wässrig. Trotzdem nicht schlecht. Ein gutes Bier für heiße Tage.
Körde
2 months ago
2.0

nietsrd
@ Rimi, Galerija Centrs, Rīga2 months ago

2.6
antero
@ Rimi Hyper Origo3 months ago
3.8
Aika mieto, suunmyötänen, ihan maistuva ja hyvä olut. Ei pöllömpi.

Vitalik D-pils
3 months ago
3.0
AL
3 months ago
2.6

BeerPlease
3 months ago
2.7
Helppo ja aika laimea. Kylmänä toimii ihan ok. Hintaisekseen kelpo. Voi ostaa lisää.

Jedi Master 74
5 months ago
4.0
Suunmyötäistä Helppoa,sen ku juo!
Alari K
5 months ago
3.0