
Reviews
Mikko
20 days ago

3.4

OMAR
@ LIDL1 month ago

4.0
πππππππππππππππππππππππππππππππππππππππ

Ihoden kaljakeisari
@ Marbella8 months ago

2.5
Sopivan kokoinen maistelupullo, 0,25l.
Kivan maltainen, mutta kevyt.

Pertti E
@ Carrefour C. Acapulco, MΓ‘laga9 months ago
2.9
Ei suurta makunautintoa , mutta hinta /laatusuhde kohdallaan . Makea ja maltainen olut

Fleitmann
11 months ago
3.0

Valenbaindebiere
1 year ago
2.0
Simpe
@ Mallorca2 years ago

4.0
Halpa ja ihan hyvΓ€n makuinen olut.

PILS98
@ Lidl Puerto del Carmen2 years ago

2.6
Trinkbares Bierschen βοΈπ»

Soutaja
2 years ago
3.0

Bieriger
2 years ago

2.0